USA Album

Tuesday, June 13, 2006

Τρίτη 13.06.06

Σήμερα το πρόγραμμα έχει επαγγεματικές επαφές του βίκτωρα το πρωί και το βράδι. Θα προσπαθήσω όμως να ανεβάσω μερικές φωτό που δεν ανέβαιναν με τίποτα στο προηγούμενο ποστ (πολύ ασταθές το ασύρματο που έχουμε εδώ).

Image Hosted by ImageShack.us


Άκατοι Apollo & Soyuz, μύτη με μύτη!

Trans-Antarctica Express

Messerschmitt 262



Τοιχογραφία με όλους τους τύπους των αεροπλάνων.

Αφού είδαμε τα περισσότερα από τα εκθέματα (και βγήκε ένας υπέροχος ήλιος), κάναμε βόλτα στο Nation's Mall, το τεράστιο πάρκο όπου είναι συγκετρωμένα τα περισσότερα μουσεία της πόλης αλλά στα κατ΄εξοχήν αξιοθέατα, όπως το Καπιτώλιο (από μακριά), το Washigton Monument (γνωστό και ως οβελίσκος) και φυσικά το Μνημείο του Λίνκολν με την τεράστια τεχνητή λίμνη με το πάρκο της.

posted by An-Lu at 3:26 AM

4 Comments:

Βρε γοργόνα μου!
Εμεις μουλιάζουμε το τριήμερο στην βροχή και στην ιστορία Α γυμνασίου κα συ λιάζεσαι στας Αμέρικας;

Αμαν πιά !
Αδικος είναι ο κόσμος!

Να περνάτε καλά!!!

5:34 AM  

Βρε 'συ όλο ταξιδάκια μου είσαι!!!! Εγώ δεν έχω πάει ποτέ Αμερική και είναι για μένα ο Νο1 προορισμός!!! Πολύ θα ήθελα να ήμουν και εγώ εκεί και να έβλεπα την Ουάσινγκτον!!!!

5:52 AM  

Ούτε εγώ έχω ταξιδέψει στην Αμερική..
Οπότε,κανόνισε an-lu,θέλω ''πλήρη'' ανταπόκριση!
Πολλά φιλιά και καλά να περνάς!

7:51 AM  

@ραλού, χρύσα, απουσία,
Να ΄στε καλά βρε κορίτσια! Την ανταπόκριση την παλεύω, με τις φωτό έχω πρόβλημα διότι ναι μεν έχουμε ασύρματο ιντερνετ, αλλά είναι ασταθές και μου κάνει κόλπα...

11:49 AM  

Post a Comment

<< Home